۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

چند قدم تا کسب و کار پردرآمد

چند قدم تا کسب و کار پردرآمد

اولین کاری که هر فرد باید انجام دهد مشخص کردن هدفش است.این که چه کاری را می خواهد و چه کاری را نمی خواهد.این قدم برای خیلی از مردم به معنای پیدا کردن مهارت ها و شناخت کلی از خودش است اگر شما موفق به شناخت خودتان شوید به راحتی به کسب و کار پرسود هم می رسید.

بررسی خرید محصولات

دومین گام این است که شما خودتان را به جای سایر مردم قرار دهید و از خودتان بپرسید که آیا حاضر به پرداخت این مبلغ برای خرید این محصول هستید یا خیر.
همواره ما به دنبال عرضه ی محصولاتی هستیم که مورد تقاضای بازار و خریداران باشند برای پیدا کردن این خواسته بهتر است از شرکت های موفق جهان الگو برداری کنیم.

مشتری مداری

با افرادی صحبت کنید که احتمالا جزء مشتریان بالقوه‌تان هستند. مشتری مداری کنیم به طوری که مشتریان هر بار بیشتر از قبل به شما نیاز پیدا کنند. برای پیشرفت بیشتر شما می توانید کسب و کارتان را هدایت کنید تا دستخوش تغییرات خوب باشد.

بررسی دخل و خرج

دخل و خرج کسب و کارتان را بسنجید که آیا با تاسیس این شرکت شما به راحتی قادر به پرداخت اظهارنامه مالیاتی هستید یا خیر. برخی از شرکت ها علاوه بر داشتن دارایی و اموال زیاد اما توان پرداخت نیازهای شرکت و ثبت شرکت را ندارند و به صورت غیرمجاز به کار خود ادامه می دهند اما این نوع شرکت ها دیر یا زود با ماموران دفاتر پلمپ رو به رو می شوند.

بازاریابی خوب

بازاریاب خوب برای کسب و کارتان انتخاب کنید زیرا داشتن بازاریاب خوب از جمله موارد بسیار مهم در کار است. کمی تیم جمع کنید. با جمع کردن افراد خوب و با تجربه اطراف خودتان به راحتی می توانید چندین قدم جلو بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس