۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

شش مرحله‌ی اصلی چرخه‌ تجارت

شش مرحله‌ی اصلی چرخه‌ تجارت

ایده‌ پردازی

شما در مرحله اول، ایده‌ای مربوط به محصول یا خدماتی که می‌خواهید ارائه دهید در سر دارید و می‌خواهید از چگونگی توسعه و اجرای این ایده اطلاعات کسب کنید.

ثبت شرکت

ابتدای امر باید بیان کرد که امر تعیین نام، فقط در تهران انجام می‌شود.برای ثبت شرکت در صورت کامل بودن مدارک، کارشناس اداره‌ ثبت شرکت اقدام به تهیه‌ پیش‌نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت تحویل می دهد.
درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند، از مرجع مزبور استعلام می‌نماید؛ سپس متقاضی باید مبلغی که بابت حق‌الثبت و حق‌الدرج آگهی معین می شود ‌به بانک و حساب تعیین‌شده واریز کند و فیش آن را به واحد حسابداری ‌اداره تحویل دهد؛ واحد مذکور، این امر را در ذیل برگه‌ تقاضانامه، درج می‌کند؛ سپی مدارک به واحد ثبت تأسیس و تغییرات اداره‌ ثبت شرکت تحویل و شرکت ثبت ‌می‌شود.
فراموش نکنید که ثبت نام شرکت باعث نمی شود که شخص دیگری از نام محصول یا خدماتی که ارائه می دهید استفاده نکند؛ نام شرکت شما تنها نام تشکل حقوقی است که ثبت می کند و اگر می خواهید از نامی که برای محصولات یا خدمات خود استفاده کرده اید محافظت کنید می بایست اقدام به ثبت برند نمایید.

راه‌اندازی

مرحله‌ی راه‌اندازی فوراً بعد از تاسیس شرکت اتفاق می‌افتد. این مرحله با آزمایش محصول، آزمون و خطا، تلاش‌های مستمر و گاهاً کسل کننده برای افزایش مشتری و بازدهی آنها شناخته می‌شود؛ که در نتیجه محصول و خدمات شما را توسعه می‌بخشد و چراغ شرکت شما را روشن نگه می‌دارد.
دراین مرحله شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار، اقدام به دریافت کارت بازرگانی کنید. کارت بازرگانی مجوزی است که به دارنده آن اعم از شخص حقیقی یا حقوقی اجازه میدهد به امر تجارت خارجی بپردازد.

ثبات شرکت

در طی مرحله‌ی ثبات، شرکت شما باید مشتری هایی داشته باشد. در این مرحله، شما باید مدام درآمد کسب کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید. بازدهی مداوم باعث تداوم نقدینگی می‌شود؛ تا صرف هزینه‌های جاری شوند.

رشد و توسعه

در این مرحله شرکت باید اقدام به توسعه محصولات یا خدمات کند و موقعیت‌های جدید ی را رقم بزند. این کار باعث رشد هرچه بیشتر شرکت می‌شود.
این مرحله و توسعه‌ی سریعش باعث ایجاد چالش‌های جدید برای صاحبان تجارت می‌شود و ممکن است این چالش، همان نقدینگی و در دسترس بودن منابع‌، باشد.

موفقیت اصلی

اکنون در مرحله‌ی آخر چرخه‌ی تجارت هستید؛ شما باید سود ثابتی را سال به سال بدست آورید. در این مرحله صاحبان شرکت معمولاً کمتر در عملکرد شرکت دخالت دارند و و مسئولیت مدیریت کل و کارمندان را برعهده می‌گیرند.
آنها باید شرکت را همانطور که هست نگه دارند؛ توسعه بیشتر را هم در نظر بگیرند و هوشمندانه و در مسیر درست، تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس