۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

مزایا و معایب کسب و کار در ایران چیست؟

مزایا و معایب کسب و کار در ایران چیست؟

اصلا چرا باید امور اداری را ثبت کنیم، اولین مشکلی که در هر شراکت وجود دارد و به وجود می آید، تقسیم سود شرکت بین شرکا است که در بیشتر مواقع به درستی انجام نمی شود، حال اگر شرکا در ابتدای کارشان شرکتشان را به ثبت می رساندن، به علت اینکه تمام مسائل در زمان ثبت شرکت و تنظیم اوراق اداری در اساسنامه و شرکت نامه ذکر می شود، در زمان تقسیم سود به مشکل بر نمی خوردند و می توانستند با سند و مدرک از حق خودشان دفاع نمایند.
از جمله مزیت های ثبت مجموعه، کمپانی این است که جلوه حقوقی، قانونی و رسمی به کسب و کار شما می دهد، برای مثال فرض کنید که موقعیتی برایتان پیش آمده و می توانید با مجموعه ای دولتی یا خصوصی وارد مذاکره شوید و قراردادی را منعقد کنید، قطعا از شما می پرسند که شما چه کسی هستید یا اسم شرکت شما چیست ؟ در صورتی که هیچ شرکتی ثبت نکرده باشید، چه می خواهید بگویید؟ معمولا معاملات شرکت های بزرگ با شرکت هایی که رتبه بندی شده اند صورت می گیرد.

همانطور که همه آگاه اید، امروزه شرکت ها به سختی با اشخاص حقیقی وارد مذاکره تجاری می شوند و بزرگترین دلیلی که شرکت ها با اشخاص حقیقی کار نمی کنند این است که نمی توانند به راحتی به آن ها اعتماد نمایند و کار و اموالشان را به یک شخص حقیقی بسپارند یا خیالشان از این بابت نارحت است که کسی غیر از آن شخصی حقیقی وجود ندارد که مسئولیت کار را بر عهده بگیرد.
یکی از مهم ترین کارهایی که پس از ثبت شرکت وظیفه دارید انجام دهید، معرفی شرکت تاسیس شده به سازمان امور مالیاتی و دارایی است. شما باید در زمان مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی فرم مربوط به مالیات را پر کرده و ثبت نام کنید در غیر این صورت ماموران پلمپ دفاتر شرکت شما را پلمپ می کنند.
پس از انجام ثبت شرکت باید شرکت خود را به سازمان دارایی معرفی نمایید و سالانه لیستی از عملکرد خرید و فروش شرکت خود به آن اداره ارائه نمایید و نسبت به سود خالصی که در سال برایتان می ماند، درصدی را به عنوان مالیات عملکرد به سازمان مالیاتی و دارایی بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس