۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

ثبت علامت تجاری برای لباس

ثبت علامت تجاری برای لباس

صنعت لباس و پوشاک از پر رونق‌ ترین صنعت موجود می باشد. در این صنعت شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی زیادی فعال هستند. در این رسته از صنعت رقابت بسیار زیاد و تنگاتنگ می باشد. با توجه به رقابت تنگاتنگ و فراوانی محصول بهتر است تولیدی ها لباس‌های خود را با برند مخصوص به خود عرضه کنند برای همین منظور باید برند یا همان علامت تجاری را به ثبت برسانند.
تاکنون برندهای زیادی در صنعت پوشاک ایران به ثبت رسیده و فعال هستند. برخی از برندها به طور عمومی در همه ی شاخه‌های تولید لباس و یا به طور تخصصی فقط روی شاخه ی خاصی کار می کنند و تولیدات کارخانه ی خود را وارد بازار می‌کنند. ثبت برند لباس بسیار اهمیت دارد به همین دلیل تصمیم به بیان مزایا و ضرورت ثبت برند در صنعت پوشاک داریم تا با دلیل قطعی به دنبال کار ثبت برند برای لباس های تولیدی خود باشید.

ضرورت ثبت برند لباس چیست؟

تمام شرکت‌ ها و کارخانجاتی که در صنعت پوشاک فعالیت دارند مانند دیگر تولید کنندگان کالاها و خدمات برای کسب موفقیت نیازمند برند تجاری هستند. با توجه به اینکه هزینه ثبت برند به هزینه ها می افزاید اما ثبت برند برای شرکت تولیدی پوشاک مزایا و محاسنی در پی خواهد داشت.
زیرا برند مانند شناسنامه است که به شرکت و لباس هویت می بخشد. با ثبت برند پوشاک تولید شده از بقیه متمایز می شود و از هرگونه سو استفاده و به سرقت رفتن و کپی برداری ایده و طرح لباس تولید شرکت شماجلوگیری می شود. ارزش شرکت توسط این برند بالا می رود.

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد ثبت برند، هزینه ثبت برند ، ثبت شرکت، هزینه ثبت تغییرات و … با مشاوران ثبت پایتخت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس