۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

شرکت های دولتی

شرکت های دولتی

شرکت دولتی چه شرکتی است؟ به شرکت یا موسسه ای که بیش از ۵0 درصد سهام آن در اختیار دولت یا ارگان‌ ها یا نهادهای دولتی باشد شرکت دولتی می گوییم. بعضی از این موسسات با وجود این که نام شرکت را به یدک ندارند مانند شرکت ‌های دیگر دارای اساسنامه، هیئت مدیره، مدیر عامل و تمامی ارکان شرکت هستند یا ممکن است با ثبت برند یک برند خیلی موفق را داشته باشند.

ورود به شرکت دولتی

ورود به شرکت دولتی برای مردم و به خصوص جوانان سخت است زیرا هر کدام از این شرکت های دولتی شرایط خاص خودشان را دارند و کارکنان باید قوانین را رعایت کنند. یکی از نکاتی که شرکت های دولتی را تحت تاثیر قرار داده است امنیت این شرکت ها است زیرا به هر حال تمام شرکت های تولتی به مرکز دولت وصل شده اند و ممکن است افرادی با نیت شوم وارد این شرکت ها و موسسات بشوند.

انواع موسسات دولتی

موسسات دولتی زیاد اند مانند برخی از بانک ها، برخی از بیمارستان ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، مجموعه های تولیدی و …. تمام شرکت ها به دلایل ریز و درشت با یکدیگر متفاوت اند و هیچ وجه اشتراکی ندارند تنها چیزی که برای همه ی شرکت ها یکسان است اظهارنامه مالیاتی است که هر شرکتی با هر شرایط و هر فعالیتی که باشد باید مالیات خود را بسته به سود شرکت و مبلغ تعیین شده پرداخت کند، در غیر این صورت با ماموران پلمپ دفاتر مواجه می شود.

شرکت های دولتی در چه قالبی به ثبت می رسند؟

اگر مقالات قبل در مورد انواع شرکت که شامل شرکت سهامی خاص، شرکت سهامی عام، شرکت مختلط، شرکت غیر سهامی و … می شود را مطالعه کرده باشید جالب است بدانید که تقریباَ تمامی شرکت های دولتی در قالب شرکت سهامی به ثبت می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس