۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

دریافت اظهارنامه مالیاتی

همه اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای کسب و کار هستند و در اصطلاح بنگاه اقتصادی نامیده می شوند موظف هستند کل فعالیت های مالی خود و یا شرکتشان را در پایان سال مالی در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار دهند و اظهارنامه مالیاتی را به این سازمان ارئه دهند و مطابق با درامد مالیات پرداخت نمایند. در صورتیکه واحدی فعالیت مالی نداشته است نیز موظف به ارائه اظهارنامه عدم فعالیت به اداره دارایی می باشد.
اظهارنامه‌ مالیاتی به شکل فرم‌ های مصوب می باشد و باید در 4 ماه اول سال تکمیل گردد. این کاراز پایان سال۹۰ به شکل الکترونیکی در آمده و خیلی از مسائل و موانع از سر راه برداشته شده و دیگر نیاز به رفت و آمد و پیگیری های حضوری در ادارات و سازمان های مختلف نیست. کافیست با داشتن کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه شده و ثبت اظهارنامه را انجام دهید و طبق دستور العمل ، اطلاعات کارکرد خود را وارد نمایید.

ارائه دفاتر پلمپ و دریافت کد اقتصادی ضروری است؟

باید گفت بله. برای دریافت اظهارنامه مالیاتی داشتن کد اقتصادی و دفاتر پلمپ ضروری می باشد. حتی برای ورود به سامانه داشتن کد اقتصادی اجباری است. در نتیجه در صورت نداشتن کد اقتصادی ابتدا باید برای دریافت کد اقتصادی اقدام نمایید. ارائه دفاتر پلمپ به اداره دارایی نیز از موارد ضروری برای دریافت اظهارنامه مالیاتی می باشد و تاکید می شود که دفاتر پلمپ حتما سالم و بدون خط خوردگی باشد و برگه ای از آن کنده نشده باشد. زیرا در این صورت سازمان امور مالیاتی کشور شرکت شما را علی الراس اعلام می نماید و امکان دارد مالیاتی بیشتر از آنچه متناسب درامد شماست برای شما در نظر بگیرد.

سوالاتمون رو از کی بپرسیم؟

مشاوران ثبت پایتخت در جهت رفاه حال مشتریان و هموطنان آماده ارائه خدمات و پاسخ به سوالات شما در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، دریافت کد اقتصادی ، هزینه ثبت شرکت و برند، هزینه کارت بازرگانی و ….. می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس