۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

ثبت جهانی علامت تجاری

ثبت جهانی علامت تجاری

ثبت برند را می‌توان به دو نوع تقسیم کرد:
ثبت برند در داخل کشور(ایران)
ثبت برند بین‌المللی
ثبت برند در ایران
برای اولین بار در سال ۱۳۰۴ قانونی جهت حمایت از اختراعات و علائم تجاری تصویب شد. این نوع ثبت دارای قوانین خاص می باشد که در مقالات دیگر ذکر شده است.
ثبت برند جهانی (بین‌المللی)
نوعی دیگر از ثبت برند، ثبت برند بین‌المللی می باشد. کشورهایی که عضو کنوانسیون پاریس باشند، در ثبت برند از مزایایی برخوردار هستند. مثلا زمانیکه برندی در ایران ثبت شود، کشورهای عضو کنوانسیون تا ۶ ماه پس از ثبت علامت تجاری، اجازه ثبت این علامت را ندارند.
ثبت برند به طور کلی دارای مزایایی مانند ایجاد تفاوت بین شما و رقبایتان، حق اخذ غرامت، ایجاد اعتبار و شهرت، نوعی سرمایه گذاری، کسب امتیاز و … می باشد.

حال می خواهیم بدانیم ثبت برند بین المللی چه مزایای دارد؟

طبق مقررات ثبت برند بین المللی، علامت یا همان برند بر طبق قوانین داخلی کشور بررسی میشود و پس از آن وارد مرحله ثبت بین المللی یا جهانی می شود. به عبارت دیگر درمرحله اول علامت باید دراداره کشور ثبت ملی شود و بعد با به صورت بین المللی ثبت شود.این نوع ثبت این امتیاز را به متقاضی می دهد که با یک اظهارنامه بین المللی به اداره مالکیت صنعتی در85 کشورعضو موافقتنامه و پروتکل مادرید و یا به انتخاب فرد در تعدادی ازآنها علامت تجاری خود ثبت نماید.
این کار بسیار آسان و کم هزینه و در عین حال موثر می باشد زیرا فقط با یک تقاضانامه بین المللی به یکی از زبان های فرانسوی یا انگلیسی و پرداخت یک تعرفه حمایت ازعلامت تجاری میسرمی شود. همچنین فرد از انجام طبقه بندی کالا وخدمات، انتشارعلامت تجاری درروزنامه های رسمی کشور نیز بی نیاز می باشد.
برای طرح سوالات خود در زمینه مسائل مربوط به شرکت ها از جمله اخذ کارت بازرگانی، هزینه کارت بازرگانی و … با مشاوران ثبت پایتخت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس