۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

کسب و کار در کانادا

کسب و کار در کانادا

کسب و کار در کانادا یکی از ایده های بسیار خوب و کاربردی است که امروزه به سر بیشتر جوانان می زند. با توجه به قوانین کشور کانادا ثبت شرکت در کانادا برای افراد خارجی در اکثر شهرهای کانادا مانند تورنتو, مونترال, کبک, ونکوور و بسیاری از شهرهای جدید کانادا با رعایت برخی از جوانب در قانون امکان پذیر است و موفقیت بخش پس به این ایده ی جالب توجه کنید.
همانطور که می دانید در کشور کانادا به طور کلی چندین نوع شرکت قابل ثبت است که این نوع شرکت ها به صورت شخصی Independent – گروهی Group business – انحصاری Sole proprietorship – و سهامی incorporation – قابل ثبت هستند.

اقامت کانادا از راه ثبت شرکت

به راحتی از طریق ثبت شرکت ، در کانادا اقامت بگیرید. برای این کار نیاز به یک راهنمای ثبتی دارید تا شما را به سمت راه درست حرکت دهد. این فرد باید در مورد ثبت انواع شرکت اطلاعات کامل داشته باشد و مراحل ثبت شرکت را به درستی بداند زیرا برای ثبت قرار و همکاری شرکت ها، تمام موسسات رتبه بندی می شوند.

مهاجرت به کانادا

ممکن است برای رسیدن به کانادا و اخذ اقامت کانادا تصمیم به ثبت شرکت گرفته باشید. با این کار شما به اجازه کار آن دست پیدا می کنید. بله می توانید ! مهاجرت به کانادا از طریق کار امکان پذیر است ولی نه به راحتی و در زمان کوتاه بلکه طی یک سری مراحل پیچیده و طولانی این کار امکان پذیر می باشد. شرایط زندگی در کانادا خیلی راحت نیست، باید به فکر سختی کار و درآمد هم باشید اما برخی مسائل در این کشور مانند ایران است.
همانطور که می دانید مالیات و فرم اظهارنامه مالیاتی برای تمام کشورها وجود دارد و همه ی شهروندان باید مالیات خود را پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس