۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

شرکت مختلط سهامی

پیش از شروع به کار ثبت شرکت باید انواع شرکت ها را شناخت و سپس تصمیم گرفت که کدام نوع شرکت با سرمایه ، شرایط و تعداد شرکا همخوانی دارد و متناسب می باشد. پس از انتخاب نوع شرکت باید درباره مراحل ثبت شرکت اطلاعاتی کسب کرد تا با سرعت بیشتری این کار صورت پذیرد. پس از ثبت شرکت نیز شاید نیاز به ثبت برند و یا کارت بازرگانی برای انجام امور وارداتی داشته باشیم که با استعلام ثبت برند می توانیم برند خود را با سرعت و موفقیت ثبت نماییم.
یکی از انواع شرکت ها شرکت مختلط سهامی می باشد که مختصرا به توضیح آن می پردازیم.

شرکت مختلط سهامی به شرکتی گفته می شود که در تحت نام مخصوص بین عده ای شرکای سهامی و یک یا عده ای شریک ضامن تاسیس شده باشد. در واقع این نوع شرکت ترکیب شرکت سهامی و شرکت تضامنی می باشد. قوانین شرکت تضامنی در مورد شریک ضامن و قوانین شرکت سهامی در مورد شرکای سهامی اجرا می شود و در مواقع خاص قوانین جدید اجرا می شود.

شرکای سهامی افرادی می باشند که سرمایه آنها به شکل سهام تقسیم شده است و به میزان سرمایه شان نیز مسئولیت دارند.
شریک ضامن فرد یا افرادی هستند که سرمایه او به شکل سهام نیست و در برابر تمام قروض و دیون شرکت مسئولیت دارد. در صورتیکه تعداد شریک ضامن بیشتر از یک نفر باشد روابط شرکای ضامن با یکدیگر و مسئولیتشان در برابر طلبکاران از قوانین شرکت تضامنی تبعیت خواهد کرد.
شرکای ضامن حق ندارند بدون رضایت شرکای سهامی، تجارتی مانند تجارت شرکت برای خود و یا فرد دیگر به عهده بگیرند و یا در شرکت دیگری که تجارت مشابه دارد شریک ضامن شوند.
در مورد نام شرکت نکته اینست که باید عبارت – شرکت مختلط – ‌و حداقل نام یک شریک ضامن برده شود.
چنانچه قصد دارید شرکتی تاسیس نمایید می توانید با مشاوران ثبت پایتخت تماس حاصل نمایید تا شما را برای طی مراحل ثبت شرکت راهنمایی نمایند. همچنین می توانید سوالات و ابهامات خود را در مورد کارت بازرگانی و هزینه آن، ثبت برند، استعلام ثبت برند و…. رفع نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس