۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

شرکت مشارکتی بزنیم


در این مقاله ما به امر شراکت توجه می کنیم و در مورد آن بحث می نماییم یک ضرب المثل قدیمی هست که میگن شراکت اگر خوب بود خداوند برای خودش شریکی انتخاب میکرد و بر پایه همین ضرب المثل خیلی از کسانی که قصد شراکت داشتند منصرف شده اند و تصمیم جدید تری را انتخاب کرده اند اما در بعضی مواقع داشتن شریک بسیار مناسب است مانند تاسیس شرکت بزرگ با درآمد بالا در این صورت داشتن شریک به اداره شرکت کمک می کند. باید به یک نکته مهم توجه کنیم که شراکت برای کسی که مطمئن است شراکت بد است واقعا بد می آید و در شراکت خود موفق نمی شود چون این فرد اعتقاد به بد بودن شراکت دارد و این امر باعث ایجاد مشکلات زیادی در کار او می شود. پس اگر اعتقاد به بد بودن شراکت دارید هیچ وقت شراکت نکنید.

چگونه شرکت خود را استوار نگهداریم؟


خیلی از شرکت ها بوده اند که به دلیل مالیاتی، به دلیل کلاه برداری، به دلیل مشکل پرداخت حقوق کارکنان خود، بعد از یک مدت پلمپ شده اند. این پلمپ شدن به صورت کاملا قانونی و از سوی دفاتر پلمپ انجام می شود.

شریک خوب انتخاب کنیم


شریک خوب کسی است که در کنار شما قرار گیرد پا به پای شما حرکت کند و همواره از شما پشتیبانی نماید، در شرایط بد مالی کمک رسان شما باشد اگر شریک شما به فکر پیشرفت و ارتقاع کار نباشد قطعا شکست می خورید. با تمام این تفاسیر در اطرافیان خودمان شراکت های بسیاری را دیده ایم که موفق بوده اند و پیشرفت زیادی داشتند و باز هم در حال توسعه شراکتشان هستند.

همه شرکت ها اجازه صادرات و واردات را دارند؟


اگر شرکت مورد نظر شما بازرگانی است نیاز به دریافت کد اقتصادی و بعد از آن پرداخت هزینه کارت بازرگانی و دریافت کارت است که بعد از آن تجارت شما مجاز می شود و با خیال راحت صادرات و واردات خود را انجام دهید اما اگر غیر از این شرایط باشد و کارت بازرگانی دریافت نکرده باشید امکان صادرات و واردات را ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس