۸۸۱۷۴۷۵۷ – ۸۸۷۴۲۷۲۰ - ۲۲۸۴۵۸۳۷ – ۲۲۸۹۰۴۲۸ - ۷۷۵۷۴۶۷۰ – ۷۷۲۵۹۳۶۶ - ۳۳۰۹۶۴۸۰ – ۵۵۹۲۵۷۲۹ - ۴۶۰۴۲۴۸۳

__empty__

شرکت تولید پارچه

شرکت تولید پارچه

پارچه یک لایه ی نرم و لطیف است که بر روی مبلمان، تخت، و بدن و غیره انداخته می شود و حکم پوششی دارد این محصول جنس های مختلفی دارد مانند پنبه‌ ای، پشمی، ابریشمی. غیره.
شرکت های تولید پارچه درآمد بسیار زیادی دارند اما در ابتدای امر با یک کارگاه کوچک شروع می شوند. اگر به دنبال تاسیس شرکت هستید بهتر است شرکت تولید و عرضه ی محصولات ایرانی داشته باشید و با ثبت برند باعث افتخار کشور شوید هزینه ثبت شرکت خیلی زیاد نیست به همین دلیل در اوایل کار شما قادر به پرداخت آن هستید. اگر به فکر تجارت پارچه اید باید کد اقتصادی و کارت بازرگانی دریافت کنید تا بتوانید تجارتی راحت را پشت سر بگذارید.

پیشینه ی بافت پارچه

تحقیقات نشان داده است که ایرانیان در بافندگی از پیشتازان بوده اند و طرح های بسیار زیبایی ارائه می دادند. لنگرها و دوک‌ هایی که در سی سال اخیر در حفاری ‌های متفاوت به‌ دست آمده است گواه وجود کارگاه‌ های بافندگی در ایران کهن می باشند. نساجی ایران در شهر آذربایجان و در دوره هخامنشی به‌ ویژه در زمینه ی بافت پارچه ‌های ابریشمی، پشمی نرم و لطیف، مشهور بود و شاهان این دوره به داشتن لباس ‌های زیبا و فاخر مشهور بودند.

انواع پارچه

پارچه ها انواع مختلفی دارند که شاید تعداد کمی از آن ها به گوشتان خورده باشد مانند چیت، چلوار، کرباس، متقال، کتان، مخمل، حریر، ململ، ماهوت، کریشه، مخمل ‌های کاشان، زربفت ‌های کاشان، زربفت‌ های یزد، بورسا، شال ‌های کشمیر، پارچه ‌های زری دوزی شده ی اصفهان، قدک نخی قزوین، عبای لار، شیرشکری، بادیس، ساتن، پاتیست، کرپ ژرژت، موسلین، ژرسه، دنیم، پوپلین، حوله‌ای و …

بهتر است شرکتتان را به یک مجموعه ی قوی و قدرتمند مثل پایتخت بسپارید تا کارهای اداری و ثبتی شما به سرعت انجام شود. راه ارتباطی برای تماس با پایتخت ثبت 55925729 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
تلفن های پاسخگو :

88742720 - 88174757

22845837 - 22890428

77574670 - 77259366

330960480 - 55925729

46042483

آدرس
info@paytakhtsabt.com
خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان صابونچی ، کوچه ی کرد بچه ، پلاک 75 ، طبقه دوم ، واحد5
ثبت پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به ثبت پایتخت میباشد . طراحی و سئو توسط " طراح نت "

شماره تماس